"הרקורד הביטחוני מדיני והחברתי כלכלי של עמיר פרץ הכריע את הכף"

    איתי גדסי No Comments on "הרקורד הביטחוני מדיני והחברתי כלכלי של עמיר פרץ הכריע את הכף"

    המועמדים המובסים הרצוג ומרגלית מעבירים את תמיכתם לפרץ: "לשבת על הגדר זו לא אופציה"

    פרץ והרצוג צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ומפלגת העבודה, בוז'י הרצוג, ח"כ אראל מרגלית, ח"כ מנואל טרכטנברג וח"כ איילת נחמיאס ורבין הודיעו על תמיכתם במועמדותו של עמיר פרץ ליו"ר מפלגת "העבודה".

    "לאחר ששקלתי ובחנתי את מכלול השיקולים הקשורים בבחירות לראשות מפלגת העבודה" אמר הרצוג "ולאחר שהתייעצתי עם חברותיי וחבריי, החלטתי להתייצב ולתמוך במועמדותו של עמיר פרץ לראשות המחנה הציוני. מצטרפים להחלטתי זו עמיתיי ח"כ איילת נחמיאס-ורבין וח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג".

    "ישיבה על הגדר אינה אופציה בהכרעות מהותיות. ניסיונו הכולל של עמיר, הרקורד הביטחוני, המדיני החברתי והכלכלי שלו השילוב הם שהכריעו את הכף. לניסיון תפקיד מכריע במנהיגות. לעמיר יתרון מובהק בכך. לא ביקשתי דבר ולא קיבלתי דבר. עמדתי על שלושה עקרונות: שמירה על המחנה הציוני, דהיינו האחדות עם 'התנועה', מעמדה של ציפי לבני כיו"ר 'התנועה' והתחייבות לפעול להקמת גוש פוליטי בראשותנו להחלפת הליכוד ונתניהו. שמחתי שעמיר פרץ נענה לכל אלה ואני שיפעל ליישומם".

    "אני קורא לתומכיי להתייצב לימינו של עמיר, לבסס את ניצחונו ולפעול במשותף להחלפת השלטון".

    ח"כ אראל מרגלית הודיע הבוקר על תמיכה בעמיר פרץ: "החלטתי לתמוך באופן בלתי מסויג בעמיר פרץ להנהגת המפלגה ולפעול יחד אתו להחלפת השלטון במדינת ישראל. על כולנו לזכור שכדי שזה יקרה עלינו לעלות שלב במאבק ובמשימה הזאת – והיום זה קורה".

    "החיבור בינינו הוא סיפורה של המדינה כולה: הוא נולד במרוקו, אני נולדתי בקיבוץ נען. הוא גדל במעברה בדרום, אני גדלתי בכרמיאל שבצפון. הוא בפוליטיקה כל חייו, אני הייתי יזם והגעתי לפוליטיקה רק לפני כמה שנים. הוא היה יו"ר הסתדרות, אני הקמתי חברות שאין להן דבר וחצי דבר עם הגוף הזה. אנחנו שונים לחלוטין, לכאורה אין לנו שום דבר במשותף. אבל אנחנו, יחד, זאת ישראל האמיתית".

    "החלטתי לתמוך בעמיר פרץ לא בגלל המקום שממנו הוא בא אלא בגלל המקום שאליו הוא הולך: מקום חברתי, בטחוני ולאומי שאני לחלוטין מתחבר אליו. מקום שבו אין הסתה אלא קבלה, אין פירוד אלא חיבור, מקום שנתניהו הרס ואנחנו, יחד, נבנה מחדש".



    0 תגובות